Inbjudan till medlemmar i Bjursås hembygdsförening

Särna hembygdsförening och Dalarnas Fornminnes- och Hembygdsförbund hälsar medlemsföreningarna och enskilda medlemmar välkomna till Höstfest på Lomkälla skogs- och försvarsmuseum i Särna.

Lördagen den 10 september klockan 12 – 16

Preliminärt program (mer detaljerat program kommer)

12.00 – 13.00 Lunch på Beredskapsmuseet med information från DFHF

13.00 – 16.00 Visningar av området

16.00 Avslutningsfika och hemgång

Tänk på att ha bra promenadskor, lämpliga kläder och eventuellt vandringsstavar för promenader på området! För er som inte önskar gå längre sträckor finns möjligheten att följa med så länge ni vill och sedan återvända till museet och spendera mer tid i utställningarna.

Anmäl dig hos marina.andersson@dalarnasmuseum.se, samt insättning av 125 kr per person på förbundets bankgiro 5604-8564, senast  28 augusti. Ange Höstfest, personnamn och hembygdsförening på talongen. Avgiften inkluderar lunch och kaffe. Önskemål om specialkost meddelas till;
maraina.andersson@dalarnasmuseum.se, eller på 023-666 55 46.

OBS! Anmälningen är bindande!

Varmt välkomna!